lørdag den 18. december 2010

Dag 15-18

jeg er kommet forfærdeligt langt bagud med udfordringen så jeg samler hurtigt op:
Dag 15: de 10 første sange på din ipod: den er så flad for batterier, men er helt sikker på der er et super mario nr med for har overført musik fra min lillebrors pc og han hører sådan noget dippedut-muzak. Kan nævne nogle af de sidt tilføjede på youtube, dog:

Willow Smith-Whip my hair,
ja den er meget poppet og langt fra hvad jeg normalt hører men elsker energien og ideen med at putte maling i håret og piske det..

The Heavy-How you like me now,
var et band min store lillebror anbefalede og er vild med deres sound

Dinah Washington-Long John Blues,
jeg hører meget Dinah Washington, og den her er min favorit. Teksten fortjener at blive nærstuderet for den må ha været lige vel vovet for sin tidsalder.

Solomon Burke-If you need me,
(smelte smelte) samme mand som lagde lyd til Dirty Dancings - Cry to me ("most of all, I'm affraid to walk out that door and never feel the way I feel when I'm with you"...jo du kender godt den scene!)

Koko Taylor-Don't put you hands on me,
hende her er for rå! se også hendes Vodoo Woman

Katie Melua-My Aphrodiciac is you,
til at smørre øregangen

Ben Harper & Jack Johnson-Please me like you want to,
sådan nogle dejlige mænd! prøv også at finde: please don't talk about murder while I'm eating og Banana Pancakes



Dag 16: et billede af dig selv fra idag: springer jeg let og elefant hen over, for har ikke nogen...da det som oftest er mig der tar dem.

Dag 17: noget du har lavet helt selv: åååhhhh der er jo så meget, syntes dog dette flagermus kostume fortjener lidt mere opmærksomhed

Dag 18: den sidste film du så:  troldefar og mig har lige set Get him to the Greek, som var ok...den sidste biograf film var Harry Potter og Dødsregalierne I. Kan dog også anbefale Skyline som er en rigtig flot film (mangler dog lidt historie)

Dag 19: (det er det jo lige om lidt og den ka jeg hurtigt svare på) dine kælenavne og hvorfor: der har da været en del men lige nu har jeg ikke nogen og det første jeg fik må ha været Fisen :)

Ingen kommentarer: