onsdag den 1. december 2010

Dag 01


Det nyeste billed af mig er taget for ca en måneds tid siden af Rasmus som er en super dygtig fotograf. Det er taget til babysvømning som vi går til hver onsdag med lilletrolden. Lilletrolden er på billedet under vandet og hoppedykker for første gang, derfor mit bekymrede ansigtsudtryk..

De fem facts som få ved:
1) jeg kan rimmene fra a-f udenad fra Halfan Rasmussens ABC... og elsker p

2) min eneste fobi er rokker ( altså fisken ik')..

3) mine langefingre er ikke lige lange... ( klippede spidsen af den ene af i en klapstol da jeg var 9)

4) jeg elsker ord og sprog, det længste ord jeg kender er Supercallifragilisticexpialidoicius..fra Mary Poppins

5) jeg kan snildt kværne en stor plade chokolade selv, men den bedste chokolade jeg ved er kinder-chokolade

Ingen kommentarer: