torsdag den 1. december 2011

Ready to countdown!

så er nedtællingen begyndt!
Allerede inden den 1. december er de fleste gaver købt, småkagerne bagt, huset pyntet op, troldeungen har fundet sit juletøj og kirsebærsovsen købt.

Så kom da bare an med en masse julehyggedage,
vi i troldehulen er klar til du kommer Fader Frost.

Denne her kalender var foresten een af mine mange fine fødselsdagsgaver og imorges stod mig og troldeungen op lige så snart vækkeuret ringede for at åbne vores kalendere.
Kalenderen her er fra Body Shop og det er længe siden jeg har glædet mig så meget til at åbne julekalender! Idag var der en lille flaske Peppermint cooling foot lotion i. Aaah!

Hatten her ovenpå julekalenderen kender du nok kun hvis du som jeg har svenske aner, men lover at fortælle mere om den d. 13. december.

Jeg fik også pengegaver som falder på et virkeligt tørt sted! Dem skal vi bruge på søndag hvor familien trold her tar i Tivoli og ser på julelys og russiske løgkupler.

Glædelig december til jer alle

Ingen kommentarer: