lørdag den 19. november 2011

When I feel the spirit moving

I det inderste af den store stad, på Fredriksberg Allé, et spytklat fra Vesterbrogade
ligger et tempel, ja sådan hedder det, Templet.
Her har jeg været hele dagen idag og det var alt andet end kedeligt.
Og hvad har jeg så lavet der så langt fra min hjemstavn, spørger du nok...
jeg har tabt ihvertfald 10 kg.
Ikke rundt om maven selvom det nok et tiltrængt, men 10 kg lettere er jeg aligevel blevet, se de er faldet af mine skuldre og jeg har sunget dem væk.

Selv syntes jeg nu nok, at jeg ikke er nogen særlig gudsfrygtig kvinde og tror hverken på engle eller dæmoner, men jeg tror på mig, og i noget tid har jeg været væk fra mig selv
og har glemt at stole på mit eget værd, men idag huskede jeg hvem jeg var.
Måske det blir en smule sentimentalt men dette er linierne fra een af de sange
der fik mig til at gi slip på al møje og besvær og trække vejret lidt lettere:

I know you have been hurt
Many times before
I see the pain you hide inside
I know that you are scared
Of what tomorrow brings
But take me by the hand
You are
My precious one
 
Chorus
You are someone worth loving 
You are someone worth holding 
You are wonderful to me
You are more than amazing
You are worth more than angels
You are everything to me

I know you have been hurt
The ups and downs of life
Made you wonder who you are
I know that you are scared
That you will walk alone
But take me by the hand
You are
My precious one

Bridge
I will be your shelter in the storm
I will give you strength to carry on
I will never leave you on your own
Let me tell you who you are to me

Smukt ikke :)

Manden bag denne sang ( som hedder You are) og workshop er noget af en Gospel-guru
( kæresten min siger dog han har forkert hudfarve til at være gospelguru :))
Men med sit vindende væsen, dybfølthed og humor
går han lige i hjertet på de fleste ( læs: forstadsfruer især:)
og så har han en fantastisk evne til at få folk til at yde deres ypperste.
Manden er ham her og allermest kendt er han nok for den her:


lidt stemningsbilleder fra dagens workshop hvor der ihvertfald var 200 deltagere, og indefra det smukke tempel som er frelsens hærs hovedkontor.





When I feel the spirit moving
moving in my soul
I want to let go, let you take control
and lift me up, that is why I'm singing

Let me fly, way up high
let me soar
on wings like the eagle
on your holy spirit

Blessings to bloglandet

Ingen kommentarer: