lørdag den 17. september 2011

brown sugar


Valgte for troldeungen at han skulle døbes katolskt, da hans farmor er den eneste vi kender der praktiserer religion og det var vigtigt for mig han lærte en religion

Ikonet her ovenfor er Sct Nikolaus ( eller julemanden) som passer på alle børn, købt i Ukraine hvor jeg har været på ferie hos bekendte.

Jeg er New Orleans Saints fan, har dog ikke rigtig fået set mange kampe efter troldeungen kom til verden da de jo ikke lige kommer i primetime. Men football er den eneste sport jeg gider se, elsker taktikken og helle showet omkring det.


Seneste genbrugs fund som han godt nok først kan bruge til næste år men fik den for en 50'er.

Den her fik jeg med hjem fra min far sidst vi var der, har noget Rasmus Klump collageværk i tankerne...

I vores køkken hænger 3 billder i trærammer som jeg forbinder med min tur til Cuba for nogle år siden, men det er en helt anden historie som jeg lover at fortælle en anden dag..
Fandt dette småblomstrede bomuldsgardin i genbrugen for noget tid siden og er stadig ikke helt sikker på hva det ska blive til...



og så har jeg jo også mine to elskede troldedrenge som er lækkerbrune året rundt

Ingen kommentarer: