onsdag den 31. august 2011

Pastelfarvede-aliens-dag

Idag havde jeg fri og jeg så at det var dejligt. Idag lavede jeg det troldemødre er bedst til, bær og frugt.
Det blev til en liter pære og en liter æblesaft, et glas blommemarmelade og et glas ribsgele, og jeg så at det var lækkert og godt. Da jeg hentede troldeungen hos menneskemødrene ( red, vuggestuen) var vi en tur i Netto hvor de havde disse fine marmeladeglas til...hold nu fast... 8,- !
og de passede jo perfekt til dagens projekt.

Nogen gange er jeg lidt langsom i optrækket, idag så jeg en rigtig god film med en ven. Jeg har villet se den længe og filmen er så gammel at min mor så den da hun var 17.
Det er den her film, jeg snakker om.

På vej hjem mødte vi en som sagde hun fulgte med her på bloggen, og det varmede så dejligt at vide der er andre end min mor og far der syntes det er sjovt at læse med :)

Håber I alle havde en ligeså dejlig dag som mig og lille Olle Bolle:)

Ingen kommentarer: