mandag den 21. februar 2011

Kreative-tøse-hygge-alt-for-mange-romkugler søndag



Ideen med slipset er ikke min egen men en jeg har set et sted, bukserne er ment som natbukser og lavet af et gammelt lagen fra genbrugsbutikken. Mit første forsøg med lommer og det gik ok...til sidst, men app'en bagpå formet som søstjerne gør jeg ikke igen for det er et helvede at aplikere så småt! Overlod det faktisk til Michelle som havde en del mere tålmodighed :)

Elefanterne her er et sæt sengetøj fra Føtex sat ned til en 50'er, takket være pige-lil som havde noget ensfarvet jersey blev dette sæt nattøj til, varer lidt inden troldeungen kan passe det men syntes det blev übercoolt !


ich bin sehr geil!
go mandag :)

1 kommentar:

Micha sagde ...

Nøj hvor er det blå natsæt bare blevet flot... du må altså lære mig at sy bluser for wow..
Har også købt sengetøjet nu, er bare så vild med de bukser altså :) Måske jeg nupper lidt ide :)

Synes det er snyd du nåede at lave meget mere end mig haha :)