søndag den 21. november 2010

kom så piger, kom så drenge

Den seneste uge har jeg været en flittig lille symus, men vi har også alle tre skiftedes til at ligge syge.
Først blev det til det her:
en bold, som er mit første patchwork projekt, og 3 beanbags....som jeg ik helt ved hvad skal bruges til, men de er meget behagelige at lege med.
Julen er jo lige rundt om hjørnet, så har også fået gjort det her færdigt:
julebuks med smæk til, hjerterne er lavet på maskinen i fri hånd og ses bedre i virkeligheden.
OG...så knækkede jeg endelig koden for hvordan man laver en ordentlig kant med taljerib på bukser! det har bare ikke været logik for mig ( eller burhønsene) men nu har jeg teknikken! så bla natbukserne blev sprættet op og lavet om

maglede så lige en nålepude, det blev til denne hjemmehæklede kage, som jeg også prøvede at lave i fri hånd...den fungerer som den skal meeeen toppen er lidt oversized
Når man er syg må det godt være lidt ekstra hyggeligt, så familien trold slæbte madresserne ud i stuen og slog lejr her i et par dage.

1 kommentar:

Micha sagde ...

Nøj hvor har du lavet meget... så fede ting..
øv i har været syge, håber i snart er helt på toppen :)
Knus